Чорнухинська територіальна громада

Полтавська область, Лубенський район

Закупівля помідорів (томатів) тепличних, огірків тепличних короткоплідних і ранньостиглої капусти

Дата: 24.04.2024 16:42
Кількість переглядів: 39

Фото без опису

Інформація щодо процедур закупівель, оголошених Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради (Замовник), вул. Центральна, 30, смт Чорнухи, Полтавська область, 37100, код ЄДРПОУ: 43139284

 

На виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами)

 

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

Розміру бюджетного призначення

Огірки свіжі, тепличні, короткоплідні (до 14см), ДСТУ 3247, 1 кг, Капуста білоголова свіжа, ранньостигла, ДСТУ 7037,1 кг, Помідори (томати) свіжі, тепличні, округлі, ДСТУ 3246, 1 кг

 

код ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи

 

 

Запит пропозицій постачальників (запит (ціни) пропозицій)

 


UA-2024-04-22-012242-a

 

 

160`463.45 грн. (сто шістдесят тисяч чотириста шістдесят три гривні 45 копійок)(з ПДВ

 

Огірки: мають бути цілими, свіжими, здоровими, чистими, нормальної структури та форми, без механічних пошкоджень, з плодоніжкою або без неї. Не допускаються гнилі та запарені продукти. Без ГМО. Повинні відповідати  ДСТУ 3247.

Капуста: має бути високоякісною, з щільною головкою, повинна бути свіжа, без ознак гнилі, без ознак захворювання, без механічних пошкоджень та ушкоджень шкідниками, без сторонніх присмаків, запахів. Зовні головки мають щільно покриватися листками. Головки свіжі, цілі, здорові, чисті, цілком сформовані, непророслі, типової для ботанічного сорту форми і забарвлення, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками. Без ГМО. Повинна відповідати ДСТУ 7037.

Помідори: мають бути свіжими, не кормових сортів. Помідори мають бути без перевищеного вмісту хімічних речовин, достатньої зрілості, без ознак гнилі, механічного пошкодження та пошкодження шкідниками. Плоди мають бути цілими, здоровими, сухими, чистими. Смак та запах – без сторонніх домішок. Без ГМО. Повинні відповідати ДСТУ 3246.

Строк придатності товару (ів) на момент поставки має становить не менше 80% від загального.

Товар поставляється окремими партіями за адресами закладів, підпорядкованих Замовнику, визначених у Додатку 1 до Договору, протягом загального строку поставки (протягом 2024 року) не рідше одного разу на тиждень (у вівторок з 8:00 години до 12:00 години) в кількості за заявками Замовника (представників закладів). Дні та години поставки товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу. Заявка на кількість та асортимент Товару передається Замовником та приймається Постачальником у будь-якій зрозумілій Сторонами формі (телефоном, листом, електронною поштою, т.ін.) із повідомленням ПІБ особи, яка передала та отримала замовлення.

Постачальник кожну транспортну партію зобов’язується супроводжувати посвідченням про якість або декларація виробника, в якому вказується: №; дата видачі; найменування потужності виробника та його № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування постачальника; його адреса та № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування вантажоодержувача; найменування продукту; одиниці виміру; кількість; дата виробництва; дата випуску; умови зберігання в холодильнику (складі) – температура при необхідності вологість; термін зберігання; згідно якого нормативного документа продукт виготовлений (ДСТУ, ТУ та ін.); ґатунок, категорія, органолептична оцінка, тощо.

Доставка  товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», зокрема щодо пакування та перепакування, вимогам до поверхні змінної пакувальної тари. Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обов’язково повинні мати особисту медичну книжку з відмітками про проходження медогляду та санітарний одяг (халат, рукавиці).

 

Розрахунок очікуваної вартості здійснений виходячи з:

- планової потреби на 2024 рік;

- розміру фінансування;

- дослідження цінових пропозицій від можливих потенційних постачальників.

 

 

160`463.45 грн.  – кошти місцевого бюджету. Обраховані виходячи з потреби на 2024 рік та визначеної середньої ціни

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь