Закупівля масла на потребу 2025 року

Дата: 01.01.2025 19:27
Кількість переглядів: 27

Фото без опису

Інформація щодо процедур закупівель, оголошених Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради (Замовник), вул. Центральна, 39, селище Чорнухи, Лубенський район, Полтавська область, 37100, код ЄДРПОУ: 43139284

 

На виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами)

 

Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі

Очікувана вартість предмета закупівлі

Обґрунтування

Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Очікуваної вартості предмета закупівлі

Розміру бюджетного призначення

 

Масло солодковершкове 73%, фасування 180г

 

код ДК 021:2015: 15530000-2
Вершкове масло

 

Запит пропозицій постачальників (в електронній системі функціонал - запит (ціни) пропозицій)

 

 

Ідентифікатор плану:

 UA-P-2024-12-25-015804-a Ідентифікатор закупівлі:

UA-2024-12-25-013938-a 

 

227 520,00

грн. (двісті двадцять сім тисяч п’ятсот двадцять гривень 00 копійок)(з ПДВ

Вміст жиру 73%. Солодковершкове. Відповідність Характеристики не суперечать ДСТУ 4399. Маса нето 180 г.

Постачальник зобов’язується здійснювати постачання товару з дотриманням вимог Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами), спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563, Наказу МОЗ України від 25.09.2020р. №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів середньої освіти».

Строк придатності товару (ів) на момент поставки має становить не менше 80% від загального. Товар поставляється окремими партіями за адресами закладів, підпорядкованих Замовнику (селище Чорнухи, вул. Центральна, 49; с.Вороньки, вул. Перелета, 1; с. Гільці, вул. Шкільна, 1; с. Кізлівка, провулок Шкільний, 2; с. Мокіївка, вул. Центральна, б. 7а; селище Чорнухи, вул. Мележика, 10; с.Кізлівка, вул. Центральна, 77; с. Харсіки, пров.Мирний, 12; с. Гільці, вул. Молодіжна, 9), протягом загального строку поставки (протягом 2025 року) не рідше одного разу на тиждень (у вівторок з 8:00 години до 12:00 години) в кількості за заявками Замовника (представників закладів). Дні та години поставки товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу. Заявка на кількість та асортимент Товару передається Замовником та приймається Постачальником у будь-якій зрозумілій Сторонами формі (телефоном, листом, електронною поштою, т.ін.) із повідомленням ПІБ особи, яка передала та отримала замовлення.

Доставка  товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», зокрема щодо пакування та перепакування, вимогам до поверхні змінної пакувальної тари. Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обов’язково повинні мати особисту медичну книжку з відмітками про проходження медогляду та санітарний одяг (халат, рукавиці).

Постачальник кожну транспортну партію зобов’язується супроводжувати посвідченням про якість або декларація виробника, в якому вказується: №; дата видачі; найменування потужності виробника та його № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування постачальника; його адреса та № експлуатаційного дозволу чи № реєстрації; найменування вантажоодержувача; найменування продукту; одиниці виміру; кількість; дата виробництва; дата випуску; умови зберігання в холодильнику (складі) – температура при необхідності вологість; термін зберігання; згідно якого нормативного документа продукт виготовлений (ДСТУ, ТУ та ін.); ґатунок, категорія, органолептична оцінка, тощо.

Постачальник зобов’язаний надавати Замовнику при кожній поставці товару лист контрольних перевірок температури у кузові авторефрижератора та температуру продукту (за необхідності). Кожну транспортну партію повинні супроводжувати «Листом контрольних перевірок температури у кузові авторефрижератора» у відповідності до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених Наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 № 363 (зі змінами)).

 

Розрахунок очікуваної вартості здійснений виходячи з:

- планової потреби на 2025 рік;

- розміру фінансування;

- дослідження цінових пропозицій від можливих потенційних постачальників;

- дослідження ринкових цін на товар (збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на товар, у тому числі інформації по здійснених закупівлях через електронний каталог Prozorro Market)

 

227 520,00 грн. (з ПДВ) – кошти місцевого бюджету. Обраховані виходячи з потреби на 2025 рік та визначеної середньої ціни

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь