Закупівля твердого та кисломолочного сиру на 2025 рік
Інформація щодо процедур закупівель, оголошених Відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради (Замовник), вул. Центральна, 39, селище Чорнухи, Лубенський район, Полтавська область, 37100, код ЄДРПОУ: 43139284
На виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами)
Найменування предмета закупівлі із зазначенням коду |
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
Обґрунтування |
||
Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Очікуваної вартості предмета закупівлі |
Розміру бюджетного призначення |
|||
Сир твердий 50%, сир кисломолочний 9%
код ДК 021:2015: 15540000-5-Сирні продукти |
Запит пропозицій постачальників (в електронній системі функціонал -запит (ціни) пропозицій)
Ідентифікатор плану: UA-P-2024-12-24-023557-a Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-24-020234-a |
537 296,76 грн. (сто сімдесят дев’ять тисяч сорок гривень)(з ПДВ |
Сир твердий: масова частка жиру 50%. Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421. Сир кисломолочний: масова частка жиру 9%. Відповідність ДСТУ 4554. Постачальник зобов’язується здійснювати постачання товару з дотриманням вимог Закону України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини», Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами), спільних наказів МОН України та МОЗ України від 17.04.2006 р. № 298/227 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних закладах», «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 р. №620/563, Наказу МОЗ України від 25.09.2020р. №2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів середньої освіти» Строк придатності товару (ів) на момент поставки має становить не менше 80% від загального. Товар поставляється окремими партіями за адресами закладів, підпорядкованих Замовнику (селище Чорнухи, вул. Центральна, 49; с.Вороньки, вул. Перелета, 1; с. Гільці, вул. Шкільна, 1; с. Кізлівка, провулок Шкільний, 2; с. Мокіївка, вул. Центральна, б. 7а; селище Чорнухи, вул. Мележика, 10; с.Кізлівка, вул. Центральна, 77; с. Харсіки, пров.Мирний, 12; с. Гільці, вул. Молодіжна, 9), протягом загального строку поставки (протягом 2025 року) не рідше одного разу на тиждень (у вівторок з 8:00 години до 12:00 години) в кількості за заявками Замовника (представників закладів). Дні та години поставки товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу. Заявка на кількість та асортимент Товару передається Замовником та приймається Постачальником у будь-якій зрозумілій Сторонами формі (телефоном, листом, електронною поштою, т.ін.) із повідомленням ПІБ особи, яка передала та отримала замовлення. Доставка товару повинна проводитися спеціалізованим автотранспортом згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів та з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», зокрема щодо пакування та перепакування, вимогам до поверхні змінної пакувальної тари. Водії (експедитори) та всі працівники, які безпосередньо контактують з товаром обов’язково повинні мати особисту медичну книжку з відмітками про проходження медогляду та санітарний одяг (халат, рукавиці). |
Розрахунок очікуваної вартості здійснений виходячи з: - планової потреби на 2025 рік; - розміру фінансування; - дослідження цінових пропозицій від можливих потенційних постачальників; - дослідження ринкових цін на товар (збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціни на товар, у тому числі інформації по здійснених закупівлях через електронний каталог Prozorro Market) |
537 296,76 грн. (з ПДВ) – кошти місцевого бюджету. Обраховані виходячи з потреби на 2025 рік та визначеної середньої ціни |