Сервісні центри МВС Полтавщини нагадують: як поділитися авто та призначити належного користувача

Дата: 11.12.2024 10:04
Кількість переглядів: 40

Фото без опису

Керувати чужою автівкою та бути відповідальним — це бути належним користувачем.  Заступник начальника регіонального сервісного центру ГСЦ МВС у Харківській, Полтавській та Сумській областях Ірина Пархоменко нагадала, хто такий належний користувач та як його призначити.

Належний користувач – це фізична особа, яка на законних підставах керує транспортним засобом, який їй не належить. Тобто за порушенням правил дорожнього руху відповідатиме не власник, а водій авто. До того ж у належного користувача відображатиметься свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, яким він керує, у застосунку Дія. 

Призначити належного користувача можливо у будь-якому зручному сервісному центрі МВС або онлайн у Кабінеті водія чи в Дії.

У Кабінеті водія власника має відображатись свідоцтво про реєстрацію автомобіля, а в особи, яка керуватиме цим авто, – посвідчення водія відповідної категорії. Під час оформлення заявки вносяться електронні адреси й номери телефонів учасників угоди, а також ідентифікаційний код майбутнього належного користувача. Власник та майбутній належний користувач можуть оформлювати документи на відстані завдяки цифровим підписам. 

При оформленні послуги в Дії, власник авто створює запит на «шеринг» у вигляді QR-коду. Водій сканує цей код з телефона власника і підтверджує намір стати належним користувачем.

Юридичні особи також можуть призначити належних користувачів на свої авто. Раніше ця послуга для підприємств була доступна лише у сервісному центрі МВС. Наразі юридичні особи можуть призначити належного користувача онлайн через Кабінет водія для бізнесу.   

Консультацію щодо послуг сервісних центрів МВС можна отримати за телефоном (044) 290-19-88 або на сторінках Головного сервісного центру МВС в Фейсбук та Інстаграм. Відповіді на найпоширеніші питання та корисну інформацію черпайте на сайті.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь