Про обов’язок подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Попередження про обов’язок подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Виконавчий комітет Чорнухинської селищної ради повідомляє:
12 жовтня 2023 року, набрав Закон № 3384-ІХ «Про внесення змін до деяких законів України про визначення порядку подання декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, в умовах воєнного стану».
Кампанія декларування за 2021-2022 роки триватиме до 31 січня 2024 року. До зазначеної дати декларанти зобов’язані подати декларації за відповідні звітні періоди у 2021-2022 роках, (декларації охоплюють звітні періоди з 01 січня 2021 року до 31.12.2021 року включно та з 01 січня 2022 року по 31 грудня 2022 року включно) у тому числі для проведення спецперевірок, крім тих осіб, які подали їх добровільно раніше. Крім того, ті особи, які під час дії воєнного стану до набрання чинності Законом, вже подали декларації за 2021-2022 роки, мають право подати виправлені декларації за ці періоди (подані з 24.02.2022 року по 11.10.2023 року). Для цього протягом 14 днів з дня набрання чинності Законом їм необхідно буде письмово в довільній формі звернутися до НАЗК з проханням забезпечити можливість подати виправлену декларацію (до 25.10.2023 року). Після чого зазначені суб’єкти декларування зможуть один раз упродовж 30 календарних днів подати виправлені декларації за ці періоди. Про надання такої можливості декларантам буде повідомлено в їх персональні електронні кабінети у Реєстрі декларацій, без направлення офіційного листа. За несвоєчасне подання або неподання декларацій передбачена адміністративна та кримінальна відповідальність.
Що необхідно зробити декларанту?
1. Перевірити адресу електронної поштової скриньки, яка вказана у персональному кабінеті Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (далі – Реєстр).
2. Перевірити термін дії та працездатність Вашого електронного цифрового підпису для роботи з Реєстром. Якщо термін дії сертифікату електронного цифрового підпису сплинув і скористатись ним неможливо, необхідно звернутись до акредитованого центру сертифікації ключів та отримати новий електронний цифровий підпис.
3. Подавайте свої декларації вчасно та без помилок. Слідкуйте за новинами на сайті та у соціальних мережах на офіційних сторінках НАЗК у Телеграм та Фейсбук.
4. Отримати консультацію ви можете направивши офіційного листа на електронну пошту info@nazk.gov.ua або за телефоном контакт-центру (044) 200-06-94.