Чорнухинська територіальна громада

Полтавська область, Лубенський район

Державна податкова служба України інформує

Дата: 18.05.2023 11:23
Кількість переглядів: 233

 

Фото без опису

Надання послуги з проставлення апостиля на офіційних документах, виданих Державною податковою службою України та її територіальними органами

Проставлення апостиля на офіційних документах, що видаються ДПС та її територіальними органами, здійснюється Державною податковою службою України відповідно до Правил проставлення апостиля на офіційних документах, призначених для використання на території інших держав, затверджених наказом МЗС, МВС, МОН, Мінфіну, Мін’юсту від 17 березня 2023 року № 125/209/293/139/999/5 та зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 21.03.2023 року за № 478/39534 (далі – Правила). 

Хто може звертатися щодо надання послуги

Апостиль проставляється на вимогу особи, яка підписала документ, або на вимогу фізичної/юридичної особи (їх представників).

Пакет документів

Для проставлення апостиля необхідно подати:

1. оригінал документа, на якому проставляється апостиль, або його засвідчену в установленому порядку копію;

2. документ про оплату послуги з проставлення апостиля або документ, що підтверджує право на звільнення від сплати, чи його копію, засвідчену в установленому порядку;

3. заяву від особи, яка подає такі документи.

Враховуючи положення абзацу першого статті 1 та абзацу другого статті 11 Конвенції, що скасовує вимогу легалізації іноземних офіційних документів (далі – Конвенція), у заяві щодо проставлення апостиля необхідно зазначити назву документа (документів), що надсилається до ДПС для проставлення апостиля, та країну призначення використання такого документа (документів).

Актуальний перелік держав-учасниць Конвенції знаходиться на сайті Гаазької конвенції з міжнародного приватного права (абревіатура англ. мовою – HCCH).

Пунктом 3 Правил визначено перелік документів, на яких апостиль не проставляється.

Подача документів

З метою отримання послуги з проставлення апостиля документи подаються в установленому законом порядку до Державної податкової служби України за адресою: Львівська площа, 8, м. Київ, 04053.

Плата за надання послуги з проставлення апостиля

Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 01.02.2023 № 54 «Про розмір та порядок оплати послуг з проставлення апостиля», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03.03.2023 за № 395/39451 (далі – наказ Мінфіну № 54), встановлено плату за надання послуги із проставлення апостиля на документах, що видаються ДПС та її територіальними органами і призначені для використання на території інших держав, у розмірі трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (на сьогодні – 51 грн).

Відповідно до пункту 2 наказу Мінфіну № 54 та абзацу другого пункту 2 наказу Міністерства юстиції України від 18.12.2003 № 161/5 «Про розмір та порядок оплати послуг з проставлення апостиля», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.12.2003 за № 1197/8518, зі змінами, від унесення плати звільняються особи з інвалідністю 1-ої і 2-ої груп, особи з інвалідністю внаслідок Другої світової війни, громадяни, які належать до першої категорії потерпілих унаслідок Чорнобильської катастрофи, та діти-сироти у разі проставляння апостиля на документах, що стосуються безпосередньо цих громадян.

Реквізити для оплати

Рахунок для зарахування плати за надання послуг з проставлення апостиля ДПС:

Отримувач: ГУК у м. Києві/Шевченк.р-н/22012500

Код за ЄДРПОУ: 37993783

Рахунок отримувача: UA918999980334109879031026011

Банк отримувача: Казначейство України (ел.адм.подат.)

Призначення платежу: за надання послуги з проставлення апостиля. 

Термін розгляду

Пунктом 11 Правил визначено, що термін розгляду документів для проставлення апостиля встановлюється компетентним органом.

Проставлення апостиля, відмова в його проставленні здійснюються ДПС у строк до 20 робочих днів з дня отримання ДПС заяви та документів, необхідних для отримання послуги з проставлення апостиля.

                                         Додаткову  інформацію можна отримати:

на субсайті Головного управління ДПС  у Полтавській області вебпорталу ДПС  https://poltava.tax.gov.ua/

Більше інформації на офіційній сторінці у соціальній мережі Facebook

ДПС у Полтавській області  https://www.facebook.com/TaxUkraine/

Підписуйтесь на канал інформування YouTube  

ГУ ДПС у Полтавській області https://www.youtube.com/channel/UCJaNYbzifm8Ib0fnBx8xAA

Головне управління ДПС у Полтавській області

 

З початку року платники Полтавщини спрямували до бюджетів усіх рівнів понад 17 млрд гривень

За повідомленням в. о. начальника Головного управління ДПС у Полтавській області Алли Рябкової, за чотири місяці 2023 року платниками Полтавщини до бюджетів усіх рівнів мобілізовано 17 млрд 320,2 млн гривень. До державного бюджету за січень – квітень поточного року надійшло 11 млрд 600,9 млн грн, у тому числі до загального фонду державного бюджету збір склав 11 млрд 580,7 млн гривень.

У розрізі основних бюджетоформуючих платежів до загального фонду державного бюджету надходження становлять з: податку та збору на доходи фізичних осіб – 1 млрд 324,2 млн грн, у тому числі з військового збору – 320,2 млн грн; податку на прибуток – 1 млрд 079,2 млн грн; податку на додану варість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) – 1 млрд 862,3 млн грн; рентної плати за користування надрами – 7 млрд 257,5 млн грн; екологічного податку –  28,0 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом 2022 року, приріст надходжень спостерігається з: податку та збору на доходи фізичних осіб – на 26,1 відс. (+273,7 млн грн), військового збору – на 24,3 відс. (+62,7 млн грн), податку на додану варість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) – на 28,1 відс. (+408,4 млн грн); рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів – на 43,1 відс. (+0,2 млн грн),  рентної плати за спеціальне використання води – на 13,3 відс. (+0,6 млн грн), з рентної плати за користування надрами для видобування нафти – на 18,4 відсотка (+39,4 млн гривень).

Дякуємо відповідальним платникам Полтавщини за активну громадянську позицію та розуміння важливості повної та своєчасної сплати податків і зборів.

Головне управління ДПС у Полтавській області


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь