Сучасні способи автентифікації – простий та ефективний шлях одержання дистанційнихпослуг Пенсійного фонду

Дата: 15.11.2022 16:17
Кількість переглядів: 133

Сучасні способи автентифікації – простий та ефективний шлях одержання дистанційнихпослуг Пенсійного фонду

Фото без опису

Електронні сервіси Пенсійного фонду відіграють надзвичайну роль у цей складний для українців час. Унікальна комунікаційна платформа - Порталелектронних послуг Пенсійного фонду України(https://portal.pfu.gov.ua) - відновила свою роботу вже через місяць після початку війни і надає громадянам можливість зручно і оперативно отримувати максимальний спектр дистанційних послуг.

Нині на електронній платформі Фонду доступномайже два десятки видів послуг. Незабаром з’являться кабінети надавачів та отримувачів субсидій.

Сучасний і надійний супутник вебпорталу Фонду - мобільний застосунок “Пенсійний фонд”, який надає доступ до електронних сервісів Пенсійного фонду України у зручному форматі з мобільних пристроїв (смартфонів та планшетів). Цю цифрову новацію вже встановили на свої смартфони понад 500 тис. користувачів по всій Україні.

Наразі на Полтавщині налічується близько 50-ти тисяч зареєстрованих користувачів вебпорталу Фонду, що удвічі більше, ніж у цей же період минулого року. Але проблема в тому, що форма реєстрації на цій електронній платформі за допомогою логіна і пароля наразі стала неактуальною, морально і технологічно застаріла, адже лишає користувача майже всіх дистанційних можливостей – ні заяву подати, ні довідку сформувати. Отже, найбільш виправданою і доцільною стала автентифікація користувачів на вебпорталі і в додатку Пенсійного фонду за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації GOVID з використанням технології BankID.

Кваліфікований електронний підпис- удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.Він має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис. За допомогою КЕП можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо.

Як і де можна отримати КЕП? Отримати КЕП можна як традиційним способом, звернувшись до численних сертифікованих центрів надання електронних послуг, так і більш зручним і сучасним - дистанційно, за допомогою електронних сервісів в мережі Інтернет.

Спеціальні центри сертифікації бувають державними та недержавними, їх кількість в країні постійно змінюється.

Безкоштовними варіантами одержання КЕП є такі: у податковій, у «Приватбанку», у сервісних центрах МВС.

Для отримання КЕП необхідно:

- відвідати сайт обраного центру;

- ознайомитися з переліком необхідних документів;

- подати або завантажити пакет документів;

- одержати КЕП.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь