Оголошення про закупівлю робіт для надання пропозицій будівельними організаціями

Дата: 28.10.2022 10:45
Кількість переглядів: 521

Фото без опису

            З метою дотримання принципів публічних закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), та відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, виходячи з потреби та кошторису, Відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Чорнухинської селищної ради оголошує про необхідність закупівлі робіт за предметом «Капітальний ремонт підвального приміщення інтернату (укриття) Чорнухинського ліцею імені Г.С.Сковороди Чорнухинської селищної ради Полтавської області за адресою Полтавська область смт Чорнухи, вул. Центральна, 49» (клас наслідків – СС2).

 

Очікувана вартість робіт – 2 710 775,20 грн.

 

Термін виконання робіт – не пізніше 22 грудня 2022 року.

 

Бажані умови оплати – протягом 10 банківських днів з моменту підписання акту приймання-передачі виконаних робіт з правом на відстрочку платежу протягом 30 банківських днів.

 

Місце виконання робіт - 37100, Полтавська область, Лубенський район, селище міського типу Чорнухи, вулиця Центральна, будинок 49

 

Закупівля робіт буде здійснюватися без застосування відкритих торгів згідно пудпункту 3 пункту 13 Особливостей. За результатами закупівлі в електронній системі закупівель буде оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.

 

Договірна ціна має бути твердою, обрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021 № 281 (зі змінами).

 

Пропонуємо будівельним організаціям (підрядникам) подавати свої пропозиції щодо здійснення робіт за вказаним вище предметом у письмовому вигляді з зазначенням договірних умов.

 

Пропозиції просимо надсилати на електронну пошту osvita_ch@ukr.net або за адресою: 37100, Полтавська область, Лубенський район, смт Чорнухи, вул. Центральна, 30.

 

Термін надання пропозицій – до 01 листопада 2022 року включно.

 

Разом з пропозицією необхідно надати наступні документи:

1. Інформація у вигляді довідки про наявність у підрядника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та/або технологій, що будуть використовуватися при виконанні зобов’язань за укладеним договором на виконання робіт.

2. Інформація у вигляді довідки про наявність у підрядника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та які безпосередньо будуть залучені до виконання робіт за укладеним договором.

3. Інформація у вигляді довідки про наявність у підрядника досвіду виконання аналогічних робіт з наданням підтверджувальних документів (копія договору з актом приймання-передачі виконаних робіт, відгук).

4. Інформація у довільній формі про відсутність підстав, визначених пунктами 3,5,6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».

5. Копія свідоцтва про державну реєстрацію або Виписка/Витяг (копія Виписки/Витягу) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.

6. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копія свідоцтва про сплату єдиного податку (у разі відсутності надати копію Витягу з реєстру платників податку на додану вартість/ єдиного податку).

7. Копія наказу про призначення керівника (директора, президента, голови правління), довіреність керівника (копія довіреності) у разі підписання договору особою, чиї повноваження не визначені статутом, або іншим розпорядчим документом), який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору.

8. Довідка в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля при виконанні зобов’язань за договором.

9. Гарантійний лист, що товари (матеріали), які будуть використовуватися при виконання робіт, не будуть закуповуватися у юридичних осіб — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь державної форми власності, юридичних осіб, створених та/або зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, та юридичних осіб, кінцевими бенефіціарними власниками (власниками) яких є резиденти Російської Федерації/Республіки Білорусь, та/або у фізичних осіб (фізичних осіб —підприємців) — резидентів Російської Федерації/Республіки Білорусь, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь.

10. Лист про можливість/неможливість виконання робіт у нічний час, вихідні та святкові дні з гарантіями (у разі можливості виконання робіт) дотримання умов охорони та оплати праці робітників.

11. Інформація або документи, які свідчать про наявність чинних документів дозвільного характеру для виконання робіт за зазначеним предметом.

12. Календарний план виконання робіт.

13. Договірна ціна.

14. Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт разом з Пояснювальною запискою.

15. Локальні кошториси.

16. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку і з цінами за усіма позиціями.

 

Підрядники, при поданні пропозиції, повинні враховувати норми:

-   Постанови Кабінету Міністрів України «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки замовник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї Постанови;

-   Постанови Кабінету Міністрів України «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 № 426, оскільки цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації;

-   Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII.

 

За додатковою інформацією просимо звертатися за телефонами: (+380663812463 Наталія Петрівна, +380504482849 Наталія Миколаївна).

 

В додатках:

Дефектні акти (завантажити1, завантажити 2, завантажити 3, завантажити 4)

 Відомість обсягів робіт (завантажити)

 Підсумкова відомість ресурсів (завантажити)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних