Анкета застрахованої особи – чи всі ми знаємо про її існування та зміст?

Дата: 18.12.2020 16:00
Кількість переглядів: 269

За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України в Полтавській області

У Пенсійному фонді України накопичена і підтримується в актуальному стані унікальна база даних про всіх застрахованих осіб - Реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов'язкового державного соціального страхування. Кожен, хто досяг повноліття і почав працювати, стає застрахованою особою, отже, -  потенційним “клієнтом” Фонду, і сплачує до пенсійного бюджету частку заробленого.

На кожну застраховану особу у Реєстрі створюється персональна електронна облікова картка з унікальним номером, в якій накопичується чимало важливої інформації. Зокрема, про суми заробітної плати, різні соціальні виплати, з яких сплачено страхові внески, тривалість страхового стажу, розмір пенсії тощо.

А використовуються дані Реєстру тоді, коли настає час забезпечення соціальних прав громадян через втрату працездатності або втрату годувальника; через безробіття, пов’язане з незалежними від людини обставинами, а також при досягненні пенсійного віку та в інших випадках, передбачених законодавством.

Свідомі, небайдужі громадяни, які дбають про сьогоднішній день і соціально захищене майбутнє, зацікавлені у тому, щоб до облікової картки були своєчасно внесені дані про зміну персональних даних або про виявлення будь-яких розбіжностей.

Перевірити вкрай важливу для всіх працюючих інформацію, що відображена в обліковій картці Реєстру застрахованих осіб, можна в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua/).

Якщо під час перегляду у відомостях, занесених до облікової картки, виявлені некоректні дані, або застрахована особа має підстави внести зміни до наявної інформації про себе, слід подати до установи Пенсійного фонду анкету застрахованої особи для внесення/зміни/уточнення даних в реєстрі застрахованих осіб та документи, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних і належність помилкових даних саме цій особі.

Подати згадану анкету можна особисто або через представника. Але найсучасніший і найзручніший спосіб – дистанційний, за допомогою порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, електронна адреса якого вказана вище.

Для цього необхідно здійснити наступні дії:

1. Ввійти до особистого кабінету за допомогою кваліфікованого електронного підпису.

2. У розділі «Комунікації з ПФУ» обрати «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб».

3. Зазначити дані, які змінюються, додати сканкопії документів, що підтверджують внесення/зміну/уточнення даних і належність помилкових даних цій особі (паспорт або інший документ, що посвідчує особу, документ, який підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або право здійснювати будь-які платежі за серією та/або номером паспорта).

4. Сформувати анкету і відправити її до Пенсійного фонду.

Довідково: з початку поточного року фахівцями Головного управління Фонду внесено 1622 зміни до персональних облікових карток застрахованих осіб.

Через вебпортал ПФУ застрахованими особами надіслано 390 анкет про внесення змін до їх облікових карток.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь